reklama

YouTube: perly, ktoré ma potešili

Na »staré kolená« som si objavil „zábavnú ríšu“ YouTube a obveseľujem sa tým, čo by vlastne malo byť iba pre tínedžerov či mádež vôbec, ale v konečnom dôsledku mi to môže byť totálne jedno. Blogerovi to síce môže zlomiť krk, lebo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 ...lebo šedá väčšina si môže povedať: „čo mu švitorí?“ Ako milovník humoru však nikdy neohrdnem týmto druhom zábavy! A mienim si o tom napísať „krátky“ článok, aj keby to malo byť iba pre mňa samého.

 VIDEO od DionYorkie „How to kiss“ (=Ako sa bozkávať) vložené na YouTube 16. 10. 2015

Viac ako šesťsto tisíc pozretí, viac ako jedenásťtisíc „lajkov“,

 Nech vás nemýli, že „inštrukcie“ ako bozkávať – dávajú dvaja sympatickí gays (čiže chalani), pretože táto „učebná látka“ modernej „sexuológie“, či skôr „láskovedy“ je vhodná tak pre „on a ona“, ale aj pre „ona a ona“, prípadne pre „on a on“, ak je záujem! ((To v „našich mladých časoch“ sme na to museli prísť my sami v štýle pokus omyl – a často iba omyl omyl omyl a sem tam niečo OK)).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ja som už „starý kôň“, ktorý to má bližšie k smrti, než k narodeninám, ale tak krásnu, čistú lásku, ako u týchto dvoch gays – som naozaj ešte v skutočnom trojrozmernom svete nikdy nevidel ((pretvárku a imitovanie ako keby vyučovali už v materskej škôlke!)). Je až obdivuhodné (a nebojím sa to tvrdiť, hoci som kresťan katolík, ako nežne a čisto sa títo dvaja mladí muži majú radi (majú sa v láske z lásky a pre lásku – čo by si ešte Boh mohol želať od ľudí?!) – a kvitujem, že sú isto iste obdarení znalosťou tak „bezpečného sexu“, ale aj sa majú neuveriteľne krásne k sebe ako dve plnohodnotné bytosti a je mi absolútne ukradnuté, čo by pokrytci z RKC (KBS, KDH a iné) tvrdili proti a dodávali by citácie z Písma svätého, z biblie, hoci som posvätnú knihu čítal nespočítateľne-krát a žiadna z citácií, ktoré boli použité v predreferendovom čase, nebola mienená Bohom na takýchto dvoch jedincov, čo sú v plnosti lásky (milujú sa všetkými tromi zložkami svojej bytosti, a to: telom, mysľou, dušou) – tie inkriminované citáty sú o akýchkoľvek ľuďoch, ktorí sú v sebeckej alebo pyšnej súvzťažnosti, kde niet lásky – a na tú dobu bol použitý jazyk tej doby, keď bola biblia písaná...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Je úplne jasné, že táto dvojica má aj ďalšie videá, ale to si už pozrite – ak chcete – úplne sami podľa svojho zváženia. Toto konkrétne video „How to kiss“ považujem za jedno z najlepších videí, ktoré som kedy videl (moje sledovanie YouTube netrvá zase až tak dlho!).

 Dokonca som ochotný tvrdiť, že som „lepší“ o kúsok viac, než predtým...

+

 Druhé video, ktoré vám chcem odporučiť, má dĺžku 8:58 a volá sa „Funny moments“ (vtipné momenty) a sú od neznámej vloggerky, ale v podstate ide o vybrané pospájané „úryvky“ z videí od autora Troye Sivana (to je austrálsky herec, spevák, skladateľ, YouTubers ocenený celosvetovo v oblasti tvorby vloggerov), čo je jedna z mnohých kategórií vloggerov – ak sa nemýlim, základné typy sú – vlogger hovorí na svoju danú tému, vlogger spolu s niekým súťaží (sú niektoré druhy zaužívaných súťaží alebo si vymyslí čokoľvek, napríklad vedomostnú súťaž s vopred stanovenými pravidlami a podobne), vlogger s kýmkoľvek niečo riešia (alebo konajú, niekam idú, môže ísť o nejakú udalosť v športe, v divadle a podobne, prípadne ide o kanadské žartíky a nerežírované schválnosti), vlogger s jedným alebo viacerými cestujú ako turisti (alebo aj delegáti na video-feste, môže ísť o rôzne spoločenské podujatia, ktoré sú všeobecne známe v bežnej spoločnosti), no sú aj videá aktívnych spevákov, kde je jedno, či ide o amatéra alebo profesionála, či ide o nákladne vyrobený video-clip alebo iba doma „spáchaný“ produkt, samozrejme, sú videá s piesňami nežijúcich spevákov a autorov (alebo tých, ktorí už nefungujú aktívne, t.j. ide o „pamiatku“ na ich kariéru) - - - a aby som nezabudol, sú aj mediálne videá (TV, rozhlasové stanice, ba aj noviny či web-stránky si pozvú svojich hostí), ale aj politické strany občas robia svoje videá pre kampaň (pred voľbami či pre riešenie získať si podporu pre akýkoľvek spoločensko-politický krok).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Netvrdím, že sa toto video „Funny moments“ musí páčiť každému, ale na mňa osobne zaberá a smial by som sa, hoci by som ležal na smrteľnej posteli (zrejme by som tam zomrel od smiechu, čo môže byť veľmi krásna smrťka)... Je mi jednoznačne jasné, že koľko ľudí, toľko chutí, unifikovanosť v „funny“ svete nie je zdravá.

 Obzvlášť britko sparodoval Troye Sivan speváčku Beyoncé Giselle Knowles-Carter, ale predovšetkým má tento austrálsky vlogger vzácny dar urobiť si srandu sám zo seba, čo si každý všimne aj bez toho, aby som ho na to upozorňoval ((ale aj tak na to upozorňujem, čo keď sem omylom „nakukol“ nejaký jedinec, ktorý sa už narodil bez zmyslu pre humor?)).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Na záver tejto perly YouTube videí – kto sa za celých 8:58 ani raz nezasmeje, je alebo totálne mŕtvy, alebo je matovičovec, alebo prívrženec koránizmu, ktorý v Abú-grajbe bol mučený Američanmi a púšťali mu toto video NZXWQ-razy...

 Komu sa málilo, je tu ešte video z jeho prvšej doby: https://www.youtube.com/watch?v=JS6H2MQhZWg

+

 Z oblasti video-clip(ov) považujem nie za perlu, ale skôr za diamant či vzácnosť všetkých diamantov a úžasných diel „Bohamenian Rhapsody“ od hudobnej skupiny Queen – ktorá je azda takmer všetkým ľuďom na svete známa, o ktorej sa popísalo, povedalo, natočilo – neuveriteľne veľa, takže pridávať niečo nové a nečakané, by bolo iba nosením dreva do lesa. Spomeniem však obdivuhodných 177 825 299 pozretí (v okamihu, keď to teraz čítate, je to určite o čosi vyššie číslo!).

 Pre mňa je toto superdielo podobne významné, ako bol svojho času vzácny Bach, Mozart, Pavarotti a XXX iných – táto pieseň mi pripomína moju mladosť, zážitky, súvislosti ( o ktorých tento článok nie je) – a bez takýchto „intímnych“ spomienok by človek nebol človekom...

 „Bohemian Rhapsody“ je zdrojom estetického zážitku sám osebe – tu vskutku predpokladám, že málokoho nechá chladným a ak vás nikto nepočúva, pokojne spievajte s kapelou Queen, hoci by to bolo falošne...

 A komu by nestačila táto krásna vec, môže si poslúžiť inými:

https://www.youtube.com/watch?v=HaZpZQG2z10&list=PLqDzNilwDj_dm_BOGxoCRmvA6CheRwAiw&index=6

https://www.youtube.com/watch?v=kijpcUv-b8M&list=PLqDzNilwDj_dm_BOGxoCRmvA6CheRwAiw&index=10

https://www.youtube.com/watch?v=a01QQZyl-_I&index=19&list=PLqDzNilwDj_dm_BOGxoCRmvA6CheRwAiw

+

Z kategórie najnavštevovanejších videí, ktoré zaujali „široké publikum“:

https://www.youtube.com/watch?v=eps0J53sb_w

https://www.youtube.com/watch?v=3jT_q7dt-cM

https://www.youtube.com/watch?v=gRyPjRrjS34

+

Z videí typu kanadských žartíkov, ktoré by mohli zaujať vskutku „každého“:

https://www.youtube.com/watch?v=fdhSmFceD80

https://www.youtube.com/watch?v=a8VhWS7gRFM

https://www.youtube.com/watch?v=NeWju-xYgws

https://www.youtube.com/watch?v=huNi8vT_HXk

https://www.youtube.com/watch?v=4k6czBufEbQ

+

+

 Don't worry, be happy! ((Prajem krásnu noc))


+

Ján Vilček

Ján Vilček

Bloger 
  • Počet článkov:  518
  •  | 
  • Páči sa:  2x

Človek, Európan, Slovák, syn, brat, priateľ, kamarát, autor, kolega, spoluobčan, milovník humoru aj umenia a N-počet rôzneho. Som vedomie, som prítomný okamih, život sa díva na svet mojimi očami. Pokoj, radosť, odhodlanie žiť naplno s tvorivosťou aj láskou, to stojí za uskutočňovanie s Vami... Zoznam autorových rubrík:  politika s humorompolitika a spoločnosť vážnevlastná prózavlastná poéziatomu nerozumiem ?mini-zamysleniao mne, o vásHAL a PARTŇACOMMENTTOTAL-ABSURDUMHLAVOLAMhumôrkyPOLEMIKABEAUTIFUL MINDMOMENTKAapologetikaNE-PODAROKMY-S-TIF-I-KÁCIAČIERNY humorSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu