Niekoľko poznámok k súčasnosti »m. v.« (16)
Predpokladať, že práve zástupcovia »totalitnej ideológie islam« prinesú pre náš svet „teleportáciu“ alebo lietajúci tanier, je mrhanie časom a energiou. Ľudský génius sa totiž v totalitách typu fašizmus (aj klérofašizmus), nacizmus, socializmus, islam – len ťažko hýbe či dýcha, a nie že rozvíja k výšinám alebo hĺbkam.
Asi už ste počuli, že mohamedáni svetu priniesli mnoho vynálezov, postavili Alhambru a tak podobne, a z tohto chvastavo zvráteného dôvodu by sme mali mať úctu k dnešným mohamedánskym nájazdníkom ((v priebehu dejín štrnásť storočí sme vždy odrážali nájazdy lúpežníkov a zotročovateľov)), ktorí zatúžili po bielom mäsku, peňaženke napchatej daňami bieleho muža a ktorí nám chcú nastoliť právo šaríja v Európe. Podľa amerického prezidenta Baracka Husejna Obamu vynašli mohamedáni ako tlač (LENŽE kníhtlač vynašiel v skutočnosti Johann Gutenberg v roku 1443, hoci mechanické rozmnožovanie písaného textu poznali už =starí= Číňania, ktorí už v 8. storočí tlačili z dosák a od 11. storočia pohyblivými typmi – ale to bolo v časoch, kedy čínske územie bolo pre zvyšok sveta úplne neznáme), tak napríklad oblúk (ale ten už bol v antickom Grécku!) alebo kaligrafiu (zas len =starí= Číňania!).
V roku 2009 v Káhire Obama vyhlásil, že je kresťan. Nie je, a preto klame, veď správny kresťan neklame – aj to je zdôraznené v Biblii. ((Ef 4, 25-32: Preto odložte lož a hovorte pravdu každý so svojím blížnym, veď sme si navzájom údmi. Hnevajte sa, ale nehrešte! Slnko nech nezapadá nad vaším hnevom; a nedávajte miesto diablovi! Kto kradol, nech už nekradne, ale nech pracuje a zarába, aby mal z čoho dať núdznemu. Z vašich úst nech nevyjde nijaké zlé slovo, ale iba dobré, na potrebné budovanie, aby prinášalo milosť tým, čo počúvajú. A nezarmucujte Božieho Ducha svätého, v ktorom ste označení pečaťou na deň vykúpenia. Akákoľvek zatrpknutosť, hnev, rozhorčenie, krik a rúhanie, aj každá iná zloba, nech sú ďaleko od vás. Buďte k sebe navzájom láskaví a milosrdní, navzájom si odpúšťajte, ako aj vám odpustil Boh v Kristovi! (Koniec citátu))
http://www.e-islam.cz/node/547 Klamlivé tvrdenie: „Boli to Arabi ((mysliac tým mohamedánov arabského polostrova)), ktorí rozvinuli nápad pre použitie záhrad na miesta krásy a rozjímania.
Čo tam po tom, že vieme o semiramidiných visutých záhradách ešte v dávnom Babylóne, a to je už viac ako šesť storočí pred naším letopočtom! Ale aj tzv. antický Rím ich používal – to sa totiž viazalo na významný luxus (áno, možnosť zavlažovať, čiže dostatok vody a aj dostatočný perzonál na udržiavanie).
Lenže ľudia, ktorí zámerne vyzdvihujú mohamedánskych mysliteľov, to zneužívajú k velebeniu totalitnej ideológie islamu, mnohokrát prekrúcajúc známe fakty a vynechávajúc všetky »ALE«.
Ako to teda bolo? Treba priznať, že Arabom do istej miery „vďačíme" za to, ako naša dnešná »západná« kultúra vyzerá. Prijali sme veci, akými sú algebra, algoritmy, káva a zlepšenie mnohých vecí, ktoré oni zas prevzali od iných kultúr (a často sa nepýtali, či im to dajú dobrovoľne). Za dôb temného stredoveku v Európe a intelektuálneho úpadku bol totiž práve »arabský svet« centrom vzdelanosti (približne v rokoch 750-1258). Mnoho antických textov bolo preložených do arabčiny a takmer polstoročia boli skladované a mnohokrát rozvíjané. V 12. storočí boli tieto texty prekladané do latinčiny, následne umožnili nový impulz k rozvoju európskej kultúry (napr. spisy Aristotelove). Lenže to má - ako všetko, čo súvisí s totalitnou ideológiou islam - pár háčikov, ktoré vlastizradci a neziskovkové čakateľky na svojho emigranta zabudnú spomenúť.
Onen prínos „zlatého veku islamu" je výsledkom čerpania zo starogréckych, perzských a indických zdrojov a následného ich rozvíjania. (Nicholas Campion, A History of Western Astrology Vol.2 (NY: New York University Press, 2012), p.173) Mnohí arabskí „učenci“ študovali Aristotela, Ptolemaia, Platóna, Dorothea sidonského a mnohých ďalších. A potom ich myšlienky rozvíjali. (Albumasar, Libri mysteriorum, II, 169... Al-Biruni, Critical study of what India says, whether accepted by reason or refused.)
Absolútna izolácia akejkoľvek kultúry v dejinách či v súčasnosti je veľmi nepravdepodobná.
Myšlienkový prúd tej doby bol výsledkom plodného dialógu medzi učencami všetkých troch „hlavných“ náboženstiev: kresťanov, Židov a mohamedánov. Po páde Rímskej ríše totiž európski učenci mnohokrát odchádzali na Blízky Východ za vzdelaním, pretože v Európe im taký rozvoj poznania nebol umožnený. (Campion, p.173) O filozofovi Alpharabiovi (jeden z polyglotov vtedajšej doby) sa vie, že strávil nejaký čas s kresťanskými učencami v Bagdade. (Reisman, D. ed. Before and After Avicenna, NJ: Princeton University Press, 2001). V 8.-13. storočiach bol medzinárodným jazykom učencov arabčina, ale to neznamená, že všetky objavy boli produktom mohamedánov – skôr to svedčí o bojovno-likvidačnej expanzii krvilačných džihádistov a vojensky mali väčšinou navrch. (Campion, p.173). Možno to prirovnať aj k starogréčtine v helenistickej dobe alebo k angličtine v súčasnom dianí (najvypuklejšie to bolo v dvadsiatom storočí: kto nevedel angličtinu, sám sa vydelil). Navyše, pre obrovskú rozlohu arabského »impéria« mohli učenci rôznych etnických či náboženských príslušností voľne cestovať, a tak dochádzalo k výmene poznatkov s Čínou alebo Indiou. (Hillel Offeq,, Why the Arabic world turned from science'.http: //www.thenewatlantis.com/publications/why-the-arabic-world-turned-away-from-science)
Pomerne mnoho z týchto učencov sa často dostávali do teritória „polmesiaca“ (a aj do sporov) s islamskými »autoritami« - rovnako ako aj iní neskôr v dejinách v kresťanskom svete s cirkvou ako inštitúciou. Autority si totiž obvykle veľmi dobre uvedomujú, že »poznanie« je základom pokroku, pokrok predznamenáva zmenu a zmena je (pre niektorých) „hrozbou“. Teda tvrdenie, že všetky učenia tej doby sú zásluhou islamu, je skoro taký nonsens, ako povedať, že objavy Galilea Galileiho boli výhradne zásluhou „kresťanstva“ (je to =hlod=). V hre je totiž oveľa viac faktorov.
Vtedajšia veda nebola vedou v dnešnom ponímaní. Intelektuálne aktivity učencov zlatého veku islamu, hoci priniesli aj mnoho praktických vynálezov, sa sústredili na porozumenie filozofickým otázkam. K vedeckej revolúcii, oslobodenej od náboženských dogiem, ako to prebehlo o niečo neskôr na »Západe«, to malo ďaleko.
Cez všetok intelektuálny prínos stredovekej éry arabského sveta (preniknutého islamom) by bolo veľmi čudné ospevovať vtedajšiu politickú aj sociálnu situáciu, ktorá je na islam úzko naviazaná. Židia aj kresťania boli druhoradými občanmi vtedajšieho impéria a pod nimi boli ešte navyše aj otroci. V určitých obdobiach dochádzalo k náboženskému prenasledovaniu a kostoly alebo synagógy boli mohamedánmi ničené (nič nové pod Slnkom!). (Bernard Lewis, The Jews of Islam (New Jersey: Princeton University Press, 1984). http://faculty.ksu.edu.sa/amer%20elzanaty/The%20Englis%20Books/cultural%20books/Jews%20of%20Islam.pdf)
Nebola to žiadna prechádzka ružovou záhradou. Ale bacha! Kto by vo svojej zaslepenej pomýlenosti chcel argumentovať vymenovávaním o vyčíňaní kresťanov z katolíckej cirkvi, tak jdna pripomienka:
V biblii „Nový zákon“ nie sú imperatívne príkazy likvidovať inovercov, nevercov, odpadlíkov od viery, ale v mohamedánskom Koráne to je. Ak niekto konal príšernosti akože »v mene Boha« alebo »v mene cirkvi« alebo »v mene Vatikánu« a podobne – konal tak vyslovene vo svojom vlastnom záujme a iba sa vyhováral na Boha, na cirkev, na Vatikán – ale mohamedán, ktorý nekoná v duchu príkazov svojej „posvätnej“ knihy, nie je „správny“ mohamedán. Ak máte intelekt, dokážete ten rozdiel »zbadať«.
Od 14. storočia zavládlo akési nečuteľné ticho. Produktivita tzv. arabského sveta trvala odhadom od r. 750 do r. 1258. (Campion, p.173) Prečo ich „zlatý vek“ skončil a prečo súčasné mohamedánske krajiny vo výskume zaostávajú? To je príšerne zložitý problém a pre rozsiahlosť to jemne zjednoduším: pod ťarchou totality ideológie, ktorá sa snaží ovládať úplne všetko v spoločnosti (čo sa môže, čo sa nemôže, čo sa musí, a to tak v rodinách, v školách, v ekonomike, v kultúre, v náboženských budovách, kto je na čele, kto komu vládne, ako sa rozvíja jazyk a tak podobne), sa nedá vyvíjať „slobodne“, to je v priamom rozpore – totalita kontra sloboda...
Intelektuálny úpadok bol úzko zviazaný aj s fragmentáciou obrovského impéria, postupnou väčšou nezávislosťou jednotlivých provincií a častými povstaniami, navyše v r. 1258 „zavŕšený" inváziou Mongolov, ktorí predtým „zvládli“ Čínu, a to bol iný level.
A pridajme k tomu pomerne neobvyklý faktor: antiracionalistické hnutie Ash'ari, ktoré potieralo akékoľvek vedecký výskum či bádanie, ba neprispievalo to k náboženskej regulácii privátneho a verejného života.
Najaktívnejším odporcom používania mozgu bol Abu Hamid al-Ghazali (zomrel r. 1111) , ktorý varoval, že ak budú ľudia príliš ovplyvnení filozofmi, budú im viac dôverovať v oblasti náboženstva, a tým sa od neho odklonia. (Abu Hamid al-Ghazali, Tahafut al-Falasifa, ...a Robert R. Reilly, The Closing of the Muslim Mind: How Intellectual Suicide Created the Modern islamic Crisis, Wilmington: ISI Books, 2010).
To viedlo k dogmatizaci a aj k úpadku voľného vedeckého bádania.
Iba dvaja mohamedáni získali Nobelovu cenu za vedu (v r. 1979 a v r. 1999). (Herwig Schopper, 'Islam and science: Where are the new Patrons of science?' InNature 444, 35-36, 2 November 2006; Published online 1 November 2006
http://www.nature.com/nature/journal/v444/n7115/full/444035a.html)
Španielsko, hoci nie je intelektuálnou veľmocou, ročne publikuje viac kníh ako celý mohamedánsky svet za posledných desať storočí. (The Arab Human Development Report 2002, http://www.arab-hdr.org/publications/other/ahdr/ahdr2002e.pdf)
V rokoch 1980-2000 bolo v Kórei zaregistrovaných 16 328 patentov, ale v 9 mohamedánskych krajinách dohromady len 370, pritom mnohé boli registrované cudzincami. (The Arab Human Development Report 2003, http://www.arab-hdr.org/publications/other/ahdr/ahdr2003e.pdf)
Keď sa denník „Nature“ v roku 2002 pokúšal priblížiť záber vedy v mohamedánskych krajinách, ich reportér identifikoval iba 3 oblasti, v ktorých mohamedánske krajiny excelujú: odsoľovanie morskej vody, sokoliarstvo a reprodukcia tiav. A bolo by nespravodlivé vyhovárať sa výhradne na rozmaznanosť z bohatstva vlastnenia ropy, lebo Nórsko ukazuje, že vlastnenie ropy nemusí viesť k ľahtikárstvu... (Ehsan Masood, 'Arab science: Blooms in the desert' in Nature 416, 120-122, 14 March 2002).
Keď došlo v roku 2005 v Pakistane k zemetraseniu, pri ktorom zahynulo viac ako 90 000 ľudí, žiadny z tamojších vedcov nedokázal vyvrátiť tam všeobecne prijímaný fakt, navyše pridájaný médiami, že zemetrasenie bolo »božím trestom« za VRAJ hriešne správanie. Tu by som dodal: zoslanie Ducha svätého sa prejavilo aj tak, že kresťanská Európa sa dnes nevyhovára na »boží zásah« - horšie je, že Európa občanov si nevie rady s pobláznenou Angelou a hajlujúcim Jeanom-Claudeom (ale to je o čomsi inom...).
A iba Boh vie, prečo Angela nevysvetlila pri obrovsky otvorenej náruči, keď pozývala milióny snaživcov o blahobyt, že isto iste prídu aj experti na rozmnožovanie tiav, verných to synov pseudo-proroka, ktorí by nám chceli ukázať, že fašizmus, nacizmus a aj socializmus nesiahajú islamu ani po členky...
„Mohamed sa z náboženského vodcu stal vodcom politickým a potom vodcom ľudskej rasy." (Adibah Sulaiman et al.,, Creativity and Innovation in Islam: Its NECESSITY in Education in The Social Science Journal 10 (1): 61-66, 2015, P.61.) Pán Boh s nami a zlé preč!
Výrok pre pobavenie: „Ďalší príklad Mohamedovej kreativity pri riešení problémov môže byť poznaný v odpovedi jeho ženám na otázku, ktorú z nich miluje najviac. Dal prsteň každej z nich s tým, aby to nehovorili žiadnej inej. Deň potom ich zhromaždil, aby im dal odpoveď na ich otázku, a vyhlásil: ,Tú, ktorej som dal prsteň, milujem najviac,' a všetky boli spokojné, pretože si každá myslela, že myslí len ju." ((Priznávam sa, že okamžite som si spomenul na istého Igora M. z nášho parlamentu, aj to je pekne krásne výmyselník, akéko inde nenájdeme)).
Pozor! Toto nie je z náboženskej rozpravy nejakého kresťanského odporcu, to sú úryvky z „vedeckého článku“ z malajzijskej univerzity z roku 2015, ktorý bol publikovaný v medzinárodnom odbornom denníku. V ňom autori rozoberajú, akým spôsobom je kreativita zakotvená v živote šialeného džihádistu, klamára a pedofila samozvaného proroka Mohameda, ktorý prepadával karavány, zotročoval, vraždil a spal s deväťročným dievčaťom (Sulaiman, p.63). To je podobné ako keby sa naši výskumníci na Pedagogickej fakulte v Nitre v roku 2016 pri zostavovaní novej stratégie výučby inšpirovali výhradne Ježišom, ktorý však nezabíjal, nezotročoval, neklamal a nespal s malými dievčatkami.
Neuveriteľných „pokladov“, písaných na mohamedánskych univerzitách je viac. (Samiho Mahmoud Al-karasneh et al.,, Islamic perspective of creativity: A model for teachers of social studies as leaders 'in Procedia Social and Behavioral Sciences 2, 2010. 412-426, p.414.)
Spoločným menovateľom výskumu týchto mohamedánskych „bádateľov“ je glorifikácia ich vzoru: psychopatického jedinca (podľa záznamov o jeho živote usudzujem na morálneho, sadistického a aj sexuálneho psychopata, ktorý vyvražďoval kresťanov, inovercov, nevercov, Židov a jednoznačne tvrdím, že to bol značne nebezpečný „človek“). Proces mohamedánskeho myslenia vo vzťahu k poznaniu aj vede bol osvetlený „expertmi“: „Od chvíle zjavenia Koránu ľudia študujú koránsky text a objavujú stále nové a nové poznatky, ktoré predchádzajúca generácia ľudí nebola schopná spoznať pre nedokonalosť a obmedzenosť svojich možností a schopností." (Islamská nadácia v Brne, Korán, Sunna a vedecké poznatky, http://www.islamweb.sk/stranky/kniznica/Knihy/Zazraky%5B1%5D.pdf (Čítať túto „vec“ neodporúčam – iba na vlastné riziko, kým nie ste masochista alebo vám neprekáža ideová morbídnosť)). Z tejto publikácie sa mimo iného dozviete, že vlastne všetky objavy moderného sveta boli samozvanému prorokovi Mohamedovi dobre známe. Škoda, že na to mohamedánske hlavy vždy prídu až potom, čo onen objav urobí nejaký vedec.
Keby vás zaujímalo, prečo je Zem plochá, a nie guľatá, tak to vysvetľuje jeden imám nasledovne: Keď poletíte lietadlom do Číny a čisto teoreticky sa to lietadlo vo vzduchu zastaví, tak ak by sa krajina otáčala, po určitej dobe by sa Čína logicky ocitla pod lietadlom. To sa ale nedeje, a preto sa Zem neotáča a je plochá.
Je asi veľmi ťažké na niečo nové prísť, keď sa vám nad hlavou stále kymáca gilotína vašej vlastnej obmedzenej a obmedzujúcej „viery“, v mnohých prípadoch aj gilotína totalitného štátneho zriadenia. Takáto spoločnosť má veľmi limitované možnosti ako prispieť k pokroku civilizácie - a to je aj jeden z mnohých dôvodov, prečo sú mohamedánske krajiny v takom „stave“, v akom sú. Problémom je nutná skostnatenosť a nesloboda myslenia ľudí, ktorých pohľad na svet, a teda aj ich kreativita, sú zviazané odpornou ideológiou.
Mohamedáni, hoci pôsobiaci na moderných univerzitách, stále vzťahujú poznanie a kreativitu k životu nájazdníkov zo 7. storočia, Mohamedov život je zdrojom inšpirácie a píšu to s úplnou vážnosťou! Korán je totiž konečným zjavením, je nemenný, má absolútnu platnosť a nastavuje presné príkazy aj limity vo všetkých oblastiach života, za ktoré človek aj jeho poznanie nesmie ísť. Poznanie je teda možné, ale len z islamských textov alebo v súlade s nimi. Čiže: „Čo súhlasí s Koránom, nepotrebujeme, čo mu protirečí, je rúhanie." (Benjamin Kuras, Ako zabiť civilizáciu, Praha: Eminent, 2015, p.159.) Je to logické už zo samotného názvu: Slovo »islam« znamená „podrobenie", čo je logickým opakom slobody, teda aj slobody mysle.
Richard Dawkins, biológ a etológ (nar. 1941): „Každá osoba, ktorú som stretol [myslené mohamedán], verí, že ak dôjde k nezhode medzi vedou a Koránom, potom Korán víťazí. (...!...) Občas sa mojim kolegom stáva, že im odchádzajú mohamedánski študenti z prednášok, keď preberajú evolúciu." (Dawkins attacks 'alien rubbish' taught in Moslim faith schools - Mail Online, October 8, 2011)
Niektorí vedci tvrdia, že mnohé časti Koránu (Korán, 27:93 „Sláva Alahovi, ktorý vám znamenia svoje ukáže, a potom ich spoznáte! A Pán váš nie je voči tomu, čo robíte, ľahostajný!") či Hadís nabádajú k premýšľaniu a k poznaniu Alahovho stvorenia skrze vedu. Iní sú názoru, že islam nabáda iba k poznaniu v rámci náboženstva, a ďalší sa silou mocou snažia nejako dokázať, že odmietanie modernej vedy je dôsledkom chápania Koránu a odmietania viacúrovňového obsahu daných textov, jednoducho sa snažia vyložiť si to po svojom. (Nidhal Guessoum, 'The Qu'ran, science, and the related contemporary moslim discourse' in Journal of religion and science Vol.42 (2), 411-431, 2008. +Rana Dajana, 'Evolution and islam' s quantum question 'inNidhal Guessoum' s Reconciliation of Islam and Science, pp.343-353. http://islam-science.net/wp-content/uploads/2013/11/EVOLUTION-AND-ISLAM%E2%80%99S-QUANTUM-QUESTION.pdf) Lenže to sú len chabé pokusy jedincov ospravedlniť svoje vlastné počiny a pritom sa nedostať do sporu s diablom. Každé učenie do istej miery slobodu človeka obmedzuje a nastavuje hranice možného rozvoja vedomia a poznania. O to viac, keď je zakotvené v pevne daných textoch (ako kresťanstvo alebo islam), čo môže viesť k dogmatizácii.
Kombinácia faktorov striktného islamu (tyranie žien, zabíjanie ateistov aj inovercov, genetické defekty detí príbuzných rodičov, zabíjanie vo všeobecnosti, ktoré je VRAJ odmeňované rajom, ženy majú polovičnú hodnotu) nielenže rozvoj človeka brzdia, ale ho dokonca degraduje. Odpadlíctvo nepovoľuje a trestá ho smrťou. Je reforma islamu možná? To skôr kocka sa zagulatí a guľa bude kockou...
Benjamin Kuras je optimistický: ak sa v Turecku v r. 2015 podarilo reformovať hajzlpapierovú fatwu zakazujúcu použitie toaletného papiera k rektálnej očiste, mohlo by sa podľa neho v budúcnosti podariť reformovať aj tie stovky iných ako napr. „Zasievaj hrôzu do sŕdc neveriacich a stínaj im hlavy". Zajtra alebo za 300 rokov. (Benjamin Kuras, Ako zabiť civilizáciu, Praha: Eminent, 2015, p.196).
Do tej doby by bolo lepšie pre občanov Európskej únie držať islam mimo Európy.
Kým západná civilizácia sa od „dogiem“ kresťanstva oslobodila, obmedzila vplyv cirkvi na duchovnú sféru, tým uvoľnila miesto modernej vede a umeniam, islam je nereformovateľný, lebo:
Nemá žiadnu centrálnu autoritu ako katolícka cirkev, ktorá by u nich reformu nariadila.
Keď by sa islam obmedzil na duchovnú zložku, nič by z neho nezostalo, lebo ide o totalitnú ideológiu, ktorá je podobná fašizmu, nacizmu a socializmu ((Pozn. autora: v čom je to spojivo? V tom, že totalitná ideológia chce úplne všetkých a všetko – alebo – prestane sama existovať. Hoci! Tak fašizmus aj nacizmus v druhej svetovej vojne bol zlikvidovaný vojensky zvonka, len socializmus vykazuje známky toho, že kde nebol fakt totalitný, tam už nie je. A to, čo je dnes považované za socializmus – napríklad KĽDR a Kuba s Čínou – to už dávno nie je klasický socializmus, ale čudesné diktatúry, ktoré udržiavajú svoju existenciu silou a nerešpektovaním ľudských práv)). Reforma by znamenala vymazanie väčšiny islamských textov z povrchu zemského.
Podstatou islamu vôbec nie je náboženstvo, ale totalitná politická moc, v záujme ktorej nerozhoduje žiadna demokracia, ani názorová tolerancia alebo intelektuálny rozvoj jedinca.
Tomáš Akvinský, filozof a teológ (1225 - 1274): „... žiadny učenec, znalý vecí božských aj ľudských, mu [Mohamedovi] už od začiatku neveril. Tí, ktorí v neho verili, boli brutálni násilníci a púštni beduíni, úplne ľahostajní k akémukoľvek božskému učeniu. Vďaka týmto prinútil Mohamed silou svojich paží ostatných, aby ho nasledovali." (Thomas Aquinas, Summa Contra Gentiles, Book 1, Ch. 6.4. http://dhspriory.org/thomas/ContraGentiles1.htm#6)
Islam je zo svojej podstaty vojenská stratégia. Primárne žije z deštrukcie. Nič nevytvára, nerozvíja, nevynachádza, iba obmedzuje a ničí, je slabý, a preto je schopný expanzie iba tam, kde sa systém už sám rozpadá. Tak sa tomu stalo v 7. storočí s Byzantskou ríšou a rovnako je tomu aj dnes s merkelovsko-junckerovskou Európou, ak sa nenájde niekto, kto by to zvrátil...
+
Islamizácia, snaha o kríženie populácie s jedincami nižšieho vedomia, inkluzívne vzdelávanie, cenzúra myšlienkových prejavov a aj pravdivých informácií, to všetko ide ruka v ruke a vedie k jedinému: k spriemerneniu, k stádovosti, k stagnácii, azda aj k degradácii populácie, ktorá sa tak stane poslušnejšia pre vládnuce vrstvy spoločností, pretože sama nebude schopná akéhokoľvek rozvoja alebo pokroku. Vo výsledku tým nebudú trpieť len ľudia túžiaci po konštruktívnom diskurze a mentálnych podnetoch, ale aj ľudia, ktorým je nejaký diškurz ukradnutý. Je to totiž práve tá intelektuálna a kreatívna vrstva, ktorá sa zaslúži o technický alebo myšlienkový pokrok civilizácie, z ktorého potom profitujeme všetci, napríklad vo forme smartfónov, termooblečenia, dostupnosti internetu a tak podobne, dokonca aj za deviatimi horami a deviatimi riekami, ako píše pán Dobšinský (nie ten moderný supernovinár).
Akékoľvek hlasné verejné vyjadrovania nesúhlasu s islamizáciou a s postupom vlád EÚ je v záujme každého, kto chce mať budúcnosť svojho života a komu záleží na živote jeho detí. Islam nikdy v histórii ani v súčasnosti v žiadnej demokracii nefungoval a ani nebude, pretože svojou podstatou demokraciu, poznanie, rovnosť, život, lásku a toleranciu popiera a bude popierať...
+
Poznámka: Základnou knihou mohamedánov je Korán, veršovaná zbierka »božích oznámení« veriacim ((len podľa tvrdení pseudo-proroka „M“)), ktorú údajne podľa mohamedánov Mohamedovi nadiktoval prostredníctvom archanjela Gabriela sám boh ((rúhanie proti Bohu – prečo by Boh »zjavoval« raz jedno a o nedlhý čas čosi karikujúce?! Boh sebe odporovať nikdy nemôže a nie je dôvod, aby tak robil)). Skladá sa zo 114 súr (to sú skladby a tie sa delia na jednotlivé Áji, t.j. verše) a je rozdelená do 4 období: 1. mekkanské obdobie, 2. mekkanské obdobie, 3. mekkanské obdobie a Medínske obdobie. Podľa mohamedánov kniha Korán predstavuje uzavreté a spresnené posolstvo, ktoré bolo ľuďom dané ((blud)). Skoršie posolstvo v Biblii bolo, podľa mohamedánskej viery, ľuďmi pokrivené. ((Tvrdenie bez dôkazu, čiže rúhanie sa proti pravému Bohu – a ak niekto niečo akože pokrivil, nie je problémom sa vrátiť ku koreňom, a nie priniesť pokrivenú karikatúru, ktorou je islam – ďalší logický dôvod, prečo existuje tvrdenie o klamstve. Zjavenie sa nebude inak zjavovať, lebo ktosi tvrdí o pokrivenosti – je to NONSENS)).
Mohamedáni veria, že Korán bol daný mohamedánom ako „dokonalý“ a navždy nemenný text ((Blud. Nedokázateľné tvrdenie a sporadické životopisy skôr ukazujú, že samozvaný prorok si prv, než prišiel s koránom, mal možnosť študovať všetky poznatky o náboženstvách, dokonca aj to, ktoré kedysi boli v Mezopotámii)). Ten potom má byť interpretovaný doslovne, za ktorým stojí dokonalá »božia inšpirácia« a pri výklade je preto prirodzene užívaná rozumová interpretácia. Táto „neochvejnosť" Koránu zaručuje islamu pevné základy naprieč dejinnými udalosťami ((blud)), lebo je tým prakticky potlačená akákoľvek možnosť špekulácie ((blud)). Určité náznaky „chápania v kontexte" možno pozorovať len u šiitov, ale priestor pre pochybovanie je aj tu úplne minimálny ((blud)). Tento fakt z veľkej časti vysvetľuje neúspech uniformnej arabskej filozofie (zanikla už koncom 12. storočia) a prečo sú mohamedáni schopní aj v modernej dobe odolávať kultúrnej relativizácii, ktorá inak postihla veľkú časť predovšetkým kresťanského sveta ((blud)). Zároveň ale tiež nastoľuje znepokojujúce otázky, pretože za nemenné a navždy pravdivé sú tak brané aj veľmi „kontroverzné“ pasáže Koránu (napr. 9. súra).
+
+
+
+
Don't worry, be happy!
+
+
+
+
BONUS – mimo článok
„Piece of my Heart“ – Janis Joplin
Oh, come on, come on, come on, come on!
Didn’t I make you feel like you were the only man —yeah!
Didn’t I give you nearly everything that a woman possibly can ?
Honey, you know I did!
And each time I tell myself that I, well I think I’ve had enough,
But I’m gonna show you, baby, that a woman can be tough.
I want you to come on, come on, come on, come on and take it,
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby!
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart now, darling, yeah, yeah, yeah.
Oh, oh, have a!
Have another little piece of my heart now, baby,
You know you got it if it makes you feel good,
Oh, yes indeed.
You’re out on the streets looking good,
And baby deep down in your heart I guess you know that it ain’t right,
Never, never, never, never, never, never hear me when I cry at night,
Babe, I cry all the time!
And each time I tell myself that I, well I can’t stand the pain,
But when you hold me in your arms, I’ll sing it once again.
I’ll say come on, come on, come on, come on and take it!
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby.
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart now, darling, yeah,
Oh, oh, have a!
Have another little piece of my heart now, baby,
You know you got it, child, if it makes you feel good.
I need you to come on, come on, come on, come on and take it,
Take it!
Take another little piece of my heart now, baby!
oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart, now darling, yeah, c’mon now.
oh, oh, have a
Have another little piece of my heart now, baby.
You know you got it —whoahhhhh!!
Take it!
Take it! Take another little piece of my heart now, baby,
Oh, oh, break it!
Break another little bit of my heart, now darling, yeah, yeah, yeah, yeah,
Oh, oh, have a
Have another little piece of my heart now, baby, hey,
You know you got it, child, if it makes you feel good.
=
Oh, poď, poď, poď, poď
Nespôsobujem, že sa cítiš ako jediný muž na svete - yeah!
Nedávam ti bližšie všetko, čo žena naozaj môže
Zlatko, vieš, že hej
A stále si hovorím, že ja, jasne, ja myslím, že som to mala jednoduché
Ale ukážem ti, drahý, že žena vie byť tvrdá
Chcem, aby si prišiel, prišiel, prišiel, prišiel a vzal si ho
Vezmi si ho
Vezmi si teraz ďalší malý kus môjho srdca, drahý
Oh, oh, ulom ho
Ulom si teraz ďalšiu trošku môjho srdca, zlatko
Yeah, yeah, yeah
Oh, oh, maj ho
Maj si teraz ďalší malý kus môjho srdca, drahý
Vieš, že ho máš, keď ti robí dobre
Oh, áno, vskutku
Si vonku na ulici dobre vyzerajúci
A, drahý, hlboko dole v tvojom srdci odhadujem, že vieš, že to nie je dobre
Nikdy, nikdy, nikdy, nikdy, nikdy, nikdy ma nebudeš počuť, keď v noci plačem
drahý, plačem celú dobu
A stále si hovorím, že ja, jasne, ja sa neviem postaviť bolesti
Ale keď ma držíš v náručí, budem si spievať ešte raz
Poviem, poď, poď, poď, poď a vezmi si ho
Vezmi si ho
Vezmi si teraz ďalší malý kus môjho srdca, drahý
Oh, oh, ulom ho
Ulom si teraz ďalšiu trošku môjho srdca, zlatko
Yeah, poď teraz
Oh, oh, maj ho
Maj si teraz ďalší malý kus môjho srdca, drahý
Vieš, že ho máš
Vezmi si ho
Vezmi si ho, vezmi si teraz ďalší malý kus môjho srdca, drahý
Oh, oh, ulom ho
Ulom si teraz ďalšiu trošku môjho srdca, zlatko
Yeah, yeah, yeah, yeah
Oh, oh, maj ho
Maj si teraz ďalší malý kus môjho srdca, drahý, hey
Vieš, že ho máš, zlatko, keď ti robí dobre
+
+
„Trochu“ posilnený Jean-Claude Juncker napodobňuje Adolfa Hitlera (odborníci tvrdia, že v stave opilosti človek stráca zábrany a odhalí aj to, čo by inak neprezradil)